Мобільні оператори хочуть продавати контент

22.08.2015

Національні мобільні оператори вивчають можливості продажу контенту та СМС розсилки своїм абонентам. Збільшення швидкості в мережі змушує їх задуматися, як отримувати гроші не лише за безпосередньо інтернет-трафік, а й за сам контент — фільми, музику та інше.

Як пишуть «Економічні звістки», розглядаються навіть можливості створення проектів на кшталт соціальних мереж на базі великих мобільних операторів.

У компанії «МТС-Україна» повідомили, що вивчають можливість створення власного контент-сервера без вказівки точної дати старту проекту. З появою такого абоненти компанії зможуть за заниженими цінами закачувати на свої дивайси, наприклад, ліцензійний софт, фільми, музику і фотографії. Також обмірковуються послуги, коли абоненти самі зможуть викладати свій контент у вільний доступ (скажімо, особисті фото).

У Beeline повідомили, що також підтримують ідею створення сховища контенту для абонентів. «У майбутньому подібний сервіс плануємо розвивати в рамках послуг нашого розважального порталу Beeline Caf?»,— говорять у компанії. Зокрема, Beeline зараз шукає альтернативні шляхи тарифікації за завантажений контент (наприклад, тарифікація не за інтернет-трафік, а за окрему одиницю контенту).

Видання зазначає, що мобільні оператори, зацікавлені у наданні своїм клієнтам різного контенту, поки що, можна сказати, не підготували технічну складову для подібних послуг — не запустили мережі третього покоління, які мають на увазі передачу даних на високих швидкостях. Адже мобілщикам ще не вдалося отримати ліцензії на 3G у держави. Конкурси на частоти під цю технологію постійно відкладаються. Хоча дехто вирішив частково питання швидкості в мережах. Так, МТС вже більше року надає послугу швидкісного мобільного інтернету за технологією CDMA 2000 EV-DO (CDMA 450) на базі окремої мережі, "Київстар". та «Українські Радіосистеми» (ТМ Beeline) дозволяють клієнтам підключитися до 3G через партнерську угоду про роумінг з Utel.

Незважаючи на якусь технічну недопідготовленість мобільних мереж, оператори вже працюють з невеликими сховищами даних для користувачів та надають своїм мобільним клієнтам ті чи інші послуги, але асортимент їх обмежений.

В той же час експерти мобільного маркетингу висловлюють думку, що контент-сервери краще віддавати на аутсорсинг контент-провайдерам, щоб кожен займався своєю справою. «Якщо оператор сам займатиметься контентом, то я вважаю, що це неправильний шлях, — зазначає директор агенції мобільного маркетингу LEAD9 Назар Гриник. — Тому що кожен має виконувати свою функцію. А якщо він привабить для цього партнерів, які надаватимуть ці послуги під брендом оператора, то це може бути цікаво, тим більше в українському інтернеті не так багато місць, де можна завантажити, скажімо, фільм, навіть за невеликі гроші.

>
Все публикации